#2 HOLIDAY | jalan-jalan buang duit

2nd day (sambungan dari entry NIE)

rase happy nak mampos taw! (tapi tade la mampos lagi, Alhamdulillah Allah masih panjangkan umor hambanya ini untuk memperbanyakkan lagi amal ibadat ) and time tu rase macam ta pecaye je dapat jumpa dengan sayangs2 aku..






lunch time !!! so singgah makan kat SUP MELETUP
melotup-lotup mulut den makan sup ni, sodap !

then after lunch kami pegi swimming, yeah (!)
dah lame giler ta pegi bergumbira mandi manda sesame~~, lompat sane sini .



tapi masa tu berlalu dengan cepat.. tup2 petang tu da nak kena balik Penang, ta puas lagi nak jenjalan gurau senda dengan dorang sebenarnye tapi disebabkan masa menceburui kami maka dengan ini aku terpaksa lah membuat kos lepas tambahan pula takdir tidak  menyebelahi aku maka terpaksa dan dipaksa beli tiket 8.30 malam..

* kebas kat Mr. Google 

first time kot masuk pudu sentral ni. memang banyak dah berubah.

sampai Pudu dalam pukul 6.00 petang nak tunggu pun awal lagi so ape lagi jalan-jalan la dulu kat petaling street yang barang 10 hinggit jadi 100 hinggit! tapi aku ni pantang tengok barang, tangan kiri asyik gatal2 je nak soh aku kua duit! maka terbelilah perfume yang konon2nya RM95.00 ni, last2 tokey tu bagi aku RM10.00, memey ta masuk akal la, taw ta die cakap " sebab u ni orang Malaysia, thats y i bagi kat u murah.." eleh sebenarnyer harga FiveRinggit je kot .. *tapi aku beli gak, hehe soft je bau die..

ni la perfume yang aku cakap tu DKNY beb. HAHAHAH

then jalan punya jalan da dak dekat pukul 8. and aku pun tros g kat station bus. kang ta pasal2 kena tinggal plakkan. babai orang KL 

p/s : thanx CikTehKhalida sebab sudi hantar kat Pudu Sentral. big hugs (n.n)

yang bagus , elok, sempurna daripada Allah S.W.T dan yang buruk dan kurang itu daripada diri saya sndiri   

                                                                         




love ,
aniecce